Kiinnostuitko?

Uusi Windows-päivitys haittaa Star-kuittikirjoittimien käyttöä

Kesäkuun Windows-käyttöjärjestelmäpäivitys on aiheuttanut ongelman Starin USB-liitännäisten kuittikirjoittimien käytössä. Päivityksen myötä järjestelmä on katkaissut peruskäyttäjiltä yhteyden kuittikirjoittimeen, jonka vuoksi kuittia ei tulostu ja kassalipas jää pitämään ääntä.

Mikäli tällaista ongelmaa ilmenee, suosittelemme kokeilemaan seuraavaa:

    1. Kirjaudu työasemaan peruskäyttäjänä
    2. Poista tulostin ja ajurit (Huom. tässä kohtaa tarvitset järjestelmänvalvojan tunnuksia)
    3. Asenna tulostin uudelleen (edelleen peruskäyttäjänä)

Valmistaja on ollut asiasta yhteydessä Microsoftiin ja ongelma tullaan todennäköisesti korjaamaan tuleviin versiopäivityksiin. Korjatun päivitysversion julkaisuaikataulu ei ole vielä tiedossa.

Lisätietoa ja englanninkieliset ohjeet ongelman korjaamiseksi saatavilla tästä valmistajan omasta tiedotteesta, jota myös päivitetään, kun pysyvä ratkaisu ongelmaan löydetään.

Tarvittaessa ota yhteys asiakastukeemme. Asiakastukemme palvelee myös kesäaikaan arkisin klo 8.00-17.00.

Lisätietoja

Uutinen

Kesäkuun Windows-päivitys haittaa Star-kuittikirjoittimien käyttöä

Lue lisää