Haaste
Tähän saakka opiskelija oli käynyt kassalla maksamassa tulostusmaksun. Sen jälkeen hän oli marssinut kuittinsa kanssa toimistoon lataamaan saldon tunnukselleen. Toisin sanoen moni ihminen joutui tekemään töitä asiassa, joka voidaan verkkokaupan kautta hoitaa paljon sujuvammin. Tavoitteena oli yksinkertaisesti rakentaa entistä asiakasystävällisempi systeemi.
Ihmiset haluavat hoitaa asioita sähköisesti sen sijaan, että hilaudutaan joka kerta kassapisteiden äärelle.
Ratkaisu
Lahden ammattikorkeakoulu ja CPU Oy tiivistivät entisestään pitkää yhteistyötään, kun LAMKille ryhdyttiin luomaan verkkokauppaa.
Tavoitteena oli entistä asiakasystävällisempi palvelu.
Tulokset
Ensimmäinen LAMK Shop -verkkokauppaan avattu palvelu oli LAMK Sportsin kuntosalikorttien sekä ryhmäliikuntapalvelujen myynti. FellmanniCampuksen yhteydessä olevat liikuntatilat palvelevat LAMKin opiskelijoita ja työntekijöitä sekä myös Lappeenrannan ja Helsingin yliopiston opiskelijoita. LAMK Shopissa tarjolla on myös muun muassa vaatteita, asusteita ja LAMKin oppimisympäristönä toimivan LiMu Radion nimikkotuotteita. LAMK käynnisti verkkokaupassa myös FellmanniCampuksen tilavuokrauksen.
Reaaliaikainen varausjärjestelmä tuo yritysten ja yhteisöjen saataville viihtyisät ja toimivat ryhmätyötilat.Varattavissa on tällä hetkellä kaikkiaan seitsemän pienryhmätilaa. Varauksen yhteydessä tilavuokra maksetaan kätevästi verkkokaupassa.
Tämän casen ratkaisut
Verkkomaksamisella parempaa palvelua
Verkkomaksaminen
Ceepos-verkkomaksuratkaisulla voit hoitaa tuotejulkaisut verkkokauppaan ja ottaa keskitetysti vastaan muiden tietojärjestelmien maksuja
Lue lisääTämän casen palvelut
Verkkokaupan käyttöönotto projektina