Palvelut
Meiltä saat kattavat asiakastuki- ja käyttökoulutuspalvelut tuotteemme koko käyttöajalle. Lisäksi tarjoamme muun muassa palvelupäällikköpalvelua sekä konsultaatiota maksamisen ratkaisuihin liittyen.
Tutustu palvelutarjontaamme alasvetovalikossa.
Jos haluat keskustella palvelusisällöistä tarkemmin, olethan yhteydessä myyntiimme: myynti@cpu.fi.
-
Maksamisen alustan käyttöönotot hoidetaan ammattimaisesti yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Laajemmista käyttöönottoprojekteista vastaa projektipäällikkömme, joka huolehtii käyttöönottojen läpiviennistä sovitussa aikataulussa.
Ceeposin käyttöönottokoulutuksesta ja –asennuksista tarvittavine testauksineen vastaavat kokeneet ja asiantuntevat kouluttajamme.
Lisäksi toimitamme asiakkaillemme sovitusti maksamisen alustaan yhteensopivat, kuhunkin käyttökohteeseen parhaiten soveltuvat kassalaitteet.
Ceepos-maksamisen alusta on saatavilla myös pilvipalveluna.
Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä -
Kaikissa käytönaikaisissa tukitilanteissa asiakkaitamme palvelee kokeneista asiantuntijoista koostuva tukitiimimme puhelimitse, sähköpostitse ja etähuoltoyhteydellä. Katso asiakastuen yhteystiedot
Neuvonnan lisäksi tarjoamme myös monipuoliset sovelluskoulutuspalvelut sekä etäkoulutuksena että paikan päällä: asiakkaamme voivat valita tilanteeseen parhaiten soveltuvan koulutusmenetelmän.
Tarvittaessa asiakastukemme suorittaa myös laitteiden vaihdot ja muut asennuspalvelut.
Asiakkaidemme käytössä olevien maksamisen ratkaisujen ylläpito ei kuormita asiakkaidemme ICT-henkilöstöä: vastaamme aina siitä, että käytössä olevat ratkaisut täyttävät vaadittavat tietoturva- ja lakivaatimukset.
-
Jos Ceepos -maksamisen alusta ei sellaisenaan täytä kaikkia vaatimuksiasi, tarjoamme mielellämme myös ohjelmistomuutos- ja räätälöintitoteutuksia.
Voit luottaa, että kokeneet asiantuntijamme puhuvat kanssasi samaa kieltä, jotta toteutettavat muutokset vastaavat aidosti tarpeitasi.
Onko mielessäsi jokin aivan uusi toiminnallisuus, jonka haluaisit liittää osaksi maksamisen alustaa? Ota yhteyttä asiantuntijaamme, niin käydään aihetta läpi yhdessä.
-
Nykyään jo pienissäkin organisaatioissa on lukuisia tietojärjestelmiä, joista monet ottavat vastaan ja käsittelevät maksutietoja. Kun kaipaat tietoa parhaista tavoista kehittää maksamisen prosesseja organisaatiossa, asiantuntijamme osaavat 30 vuoden kokemuksella tarjota alan parhaan osaamisen tehokkaimmista teknisistä toteutustavoista eri käyttökohteisiin.
Samaan pitkään kokemukseen nojaten olemme kehittäneet Ceeposista maksamisen alustan, johon integroituminen on tehty helpoksi; tarjoamme siihen valmiit integraatiorajapinnat.
Haluatko kuulla lisää?
-
Meille on tärkeää, että asiakkaamme hyötyvät käyttämistään Ceepos-ratkaisuista täysipainoisesti. Laajojen ja maksutapahtumiltaan vilkkaiden asiakasympäristöjen toimivuuden seuranta ja kehittäminen on palapeli, joka voi vaatia asiakkaalta mittavia resursseja. Silloin auttaa, kun vastuun kokonaiskuvasta voi luovuttaa asiantuntijalle, joka tuntee käytössä olevan maksamisen alustan läpikotaisin.
Palvelupäällikköpalvelun avulla toimimme asiakkaamme kumppanina heidän asiakasympäristönsä seurannassa ja kehittämisessä. Palvelupäälliköllämme on syvä tuntemus kunkin asiakasympäristön erityispiirteistä, ja niinpä hän osaa antaa kullekin asiakkaalle yksilöityä tukea käyttökokemuksen kasvattamisessa.
Palvelun kattavuus räätälöidään kunkin asiakkaan toiveiden mukaisesti. Palveluun voidaan sisällyttää sekä asiakasympäristön nykytilanteen säännöllistä seurantaa ja monitorointia että eri osa-alueiden kehittämiseen tähtääviä toimintoja.
Haluatko kuulla lisää?
-
Digitaalisten palvelujen yhtäläinen saavutettavuus fyysiseltä ja kognitiiviselta toimintakyvyltään erilaisille ihmisille korostuu nyky-yhteiskunnassa, jossa yhä useampi julkinen palvelu on saatavilla ensisijaisesti verkossa.
Esimerkkejä saavutettavuudesta ovat verkkosivujen tekninen helppokäyttöisyys erilaisilla näkövammaisten apuvälineillä, sekä verkkosivun tekstisisältöjen ymmärrettävyys myös kehitysvammaisille ja suomea vieraana kielenä puhuville.
Vuonna 2019 voimaan tullut digipalvelulaki velvoittaa viranomaistahoja ja julkisoikeudellisia laitoksia noudattamaan verkkopalveluissaan EU:n saavutettavuusdirektiivin mukaisen WCAG-ohjeistuksen A- ja AA-tason kriteerejä. Lain vaatimukset ulottuvat myös julkisten toimijoiden verkkokauppoihin.
Haluamme auttaa asiakkaitamme tuottamaan entistä yhdenvertaisempia palveluja ja olemme tukena verkkokauppojen saavutettavuuden tuomisessa uuden digipalvelulain vaatimalle tasolle.
Huolehdimme verkkokauppasi saavutettavuuden kehittämisestä eli suoritamme tarpeesi mukaan verkkokaupan saavutettavuustason arvioinnin, verkkokauppasi saavutettavuusselosteen laatimisen sekä lain vaatimien korjausten toteuttamisen sivustolle.
Palvelusisällöt on suunniteltu syksyllä 2020 toteutetun pilotin pohjalta. Saavutettavuuspalvelumme hyödyntävät markkinoiden parhaita saavutettavuustyökaluja.
Lue lisää saavutettavuusvaatimuksista aluehallintoviraston verkkosivustolta.
IHaluatko kuulla lisää?
-
Kun etsit maksamisen ratkaisujen kokeneinta asiantuntijaa selvittämään, kuinka maksamisen prosesseja voitaisiin kehittää juuri sinun organisaatiossasi, olemme täällä sinua varten.
Asiantuntijamme osaavat 30 vuoden kokemuksella tarjota alan parhaan osaamisen ja tiedon toimivimmista maksamisen ratkaisuista eri käyttökohteissa.
Autamme mielellämme niin kassa-, verkko- kuin mobiilimaksamisenkin ratkaisuissa sekä kulunvalvonnan toimintojen kehittämisessä.
Haluatko kuulla lisää?
Hanki tarvitsemasi Ceepos-ratkaisu valmiina pakettina
Olemme työskennelleet maksamisen ratkaisujen parissa jo noin 30 vuoden ajan. Tuohon kokemukseen nojaten tarjoamme nyt ratkaisuistamme valmiita paketteja erilaisten asiakkaiden tarpeisiin helpottamaan maksamisen alustan hankintaa.